Svar på tal!

2009-10-04, 21:00:14 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


Skrivet av: anonym

tycker du själv att du är känd bloggare??

2009-10-03 @ 18:59:21

   svar:

om jag är känd bloggare? självklart! jag är ju kändast av alla för liksom vem är kändare än mig? när jag går runt på stan och i skolan så frågar typ alla om dom kan få en autograf eller ta idolbild!
haha nee skojja xD nej jag är absolut inte känd???? hur har du fått för dig det? tror inte jag kommer bli känd för det börjar tätna om kändiskapet via bloggandet för alla vill ju ta den lätta vägen att bli känd..för ett år sen så var typ blondinbella känd och då kanske det var lättare att bli känd fast nu finns det ca 70,000 bloggar så det är svårt att sticka ut i mängden och alla går ju efter fjortis trenden typ alla vara blond,bo i stockholm,festa hela tiden,provocera....typ allt det där är kravet för att bli känd fast jag ska bryta den trenden och ha en blogg som är helt ärlig och normal?
men aja finns mycket att diskutera inom det området fast jag orkar inte gå in på detalj nu!
remember tolvan lovers!! Tolvan Is Best!!

Therese [ Tescho ]

Jag rekommenderar dig att spana in det senaste blogg-inlägget hos mig. Kanske någonting du uppskattar? :)



2009-10-04, 22:47:48 URL: http://tescho.se

Martin

okey jag gör det med detsamma =D=D=D



2009-10-05, 11:07:35

Therese [ Tescho ]

Svar: Hehe, tack :) Jag tar alltid emot förslag, bara så du vet.



2009-10-05, 11:54:02 URL: http://tescho.se

Martin

okey bra för jag kommer säkert ha fler åsikter =)



2009-10-05, 16:22:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk