sorry!

2009-10-18, 00:40:20 / Kategori: Tolvans Vardag
javet...dålig uppdatering men det är så olika på helgerna...jag har faktis ett privatliv så jag kan inte skita i det för att blogga! aja nu lämnar vi de..
min ursäkt för att jag inte bloggat är för att först var min familj bortbjuden till håkan,catarina och cissi :D vi åt tacos och hade det trevligt!

snart är alla vi i egypten! haha stackars er xD
hur ska ni klara er utan mig i 15 dagar?

jag blir verkligen inte bra på bild! men i verkligeheten äre en annan sak! ;D

shit! perfekta tänder!!!

självklart var blondin(brunett)bella och jimmy jansson där ;)


senare gick jag till ungdomsgården och sen åkte jag in till stan med kompisarna!
och nu sitter jag är och nattbloggar ;O
miss you!<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk