ska man fira det eller?

2009-10-21, 21:51:55 / Kategori: Tolvans Vardag
såg nu att jag hade gjort 300 inlägg! jag har ju bara bloggat i två och en halv månad så det är mer än 100 inlägg i månaden ;) inte dåligt det!
min blogg är verkligen i hög konjuktur för jag har haft många besökare i över en vecka nu och min blogg har ökats med 120% i veckan! ;O älskar verkligen er bloggläsare för att ni läser den varje dag!
mer besökare=bättre inlägg
bättre inlägg=mer besökare
merbesökare= gladare martin =D
så sprid rykten om min blogg till alla ni känner!
vill fan nästan inte åka utomlands nu när jag har jobbat upp bloggen så bra och så ska jag vara borta i 15 dagar ;O hur ska det gå emd bloggningen då? vet inte om jag har nån gästbloggare jag kan lita på?
nån frivillig??


aja hörs sen! LOVE YOU!! <3

Morgan Wahlund

mig :)



2009-10-22, 11:36:44 URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Martin

haha! :P

skulle du klara av det då? tänk om du skulle sabba bloggen helt och hållet :O xD



2009-10-22, 12:19:14

Anonym

Herregud martin ge han en chans, vad kan hända? du kan ju ändå fixa tillbaka den sen när du kommer hem:)



2009-10-22, 19:46:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk