självklart funkar det inte -.-'

2009-10-06, 11:23:22 / Kategori: Tolvans Vardag
har ju kollat hur många besökare jag hade på bloggen och jag sa ju igår att det skulle funka idag? men det har inte ändrats ett dugg! det var ju två från början och det står fortfarande två så jag ska försöka fixa om det funkar, annars skiter jag i det för då kan jag visa ett annat s'ätt som ni kan se mina besökare...finns faktis två sätt vilket ett av dom använder jag nu som är testveckan som jag sa tidigare ;D hörs senare!

-DES-

Koncentrera dej på att skriva, eller visa och berätta, eller vad du vill - så kommer läsarna ska du se, jag tycker din sida ser bra ut!



2009-10-06, 13:08:07 URL: http://dodstrakigt.blogspot.com

Martin

ehm? jag har läsare hela tiden bara att det visas inte som det ska göra? så jag ska fixa så alla kan se det!



2009-10-06, 14:02:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk