rainy day!!

2009-10-16, 12:23:07 / Kategori: Skolan
det har regnat hela dagen och det är bara grått och trisst!
har haft muntligt prov i manniskans biologiska och psykologiska åldrande och det gick bra =D
har inte så mycket planer för dagen men blir nog ungdomsgården eller hemma kväll?
har känt mig väldigt glad inombords fast det inte har märks alla gånger och tror att jag kommer fortsätta vara glad! du vet vem du är <3
ni får veta mer sen nån gång eller så kommer ni säkert ta reda på det och så vet vissa redan om det!
vart glad av en till andledning igår och vissa funderar varför jag skrev ett engelsk inlägg igår men det avr därför jag fick 6 besök från utlandet! tre från usa, två från colombia, en från tyskland =D och sen så har ju en till från usa och turkiet sen tidigare!
tolvan är ju känd utomlands!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk