PUH!!

2009-10-08, 13:18:23 / Kategori: Skolan
äntligen är datorkunskapsprovet klart =D har typ inte pluggat så mycket men det gick bra ändå...fick först ett skritligt prov och sen ett prov vi skulle göra på datorn och det var ju en barnlek? typ att man skulle kopiera filer och byta namn på dom -.-' aja hoppas på ett G iallafall =)
annars har dagen vart lugn..haft svenska där vi har börjat med att förbereda oss på att hålla ett tal och jag ska prata om "konsten att naturfotografera"..läraren sa ju att man ska ta nått som är säker och kommer från hjärtat och det passade ju mig för det är jag säker på så jag ska visa upp lite bilder och berätta lite hur jag gör och tips hur andra kan göra det! ska försöka göra en powerpoint om någon kan lära mig det?
känner att jag vågar prata mer nu när jag har en bra klass...trodde inte att jag kunde få en bättre klass som 9AB men det fick jag ;D

majsan :P

Det är klart att vår klass är bäst när jag är med hihi xD



2009-10-08, 21:35:55

Martin

^^



2009-10-09, 08:23:53



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk