mer nytt!!

2009-10-10, 11:50:28 / Kategori: Tolvans Vardag
som i ser under min header(visningsbild) så har jag fem olika ord...första heter startsida där ni ska klicka på för att komma till min startsida!
den andra heter Kontakta mig och om ni klickar där så kommer det upp en ruta där ni kan maila mig vilken fråga som helst!! för vissa vill kanske inte fråga allt här i bloggen så då är det bättre att skicka mail till mig istället!

sen har jag tre som heter valfritt och där vet jag inte vad jag ska ha för nått där??
så nu undrar jag vad ni tycker jag ska ha för snabblänk till nått där? nån bild? sida? nånting som man kan komma till med bara ett klick så säg era förslag!
tacksam för alla förslag! =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk