me soo angry!!

2009-10-13, 10:22:42 / Kategori: Skolan
sitter i skolan nu och jag fick reda på en sak som dom sa :O
på torsdag så ska vi inte ha den sista lektionen för den skulle vara inställd sa dom och det var ju skönt...fast jag tjänar inget på det för jag missar ändå min buss -.-
och nu sa dom att vi skulle ha dubbelt så lång lektion nästa gång istället bara för att vi missade en :O
vanligtvis kommer jag hem 15:45 på torsdagar men nästa torsdag kommer jag komma hem 16:50 :@
aldrig att jag kommer hem så sent för det är ju bara två dagar tills egypten då så jag skiter att gå dom sista 20 minuterna åp lektionen så jag hinner med bussen för det är ju inte vårat fel att dom ställer in lektionen och så får vi skulden för det -.-'
jag ska minnsan va i bra form för egypten så jag tänker inte missa bussen med 20 minuter och så kommer jag hem  65 minuter senare! GLÖM DET!!!


annars håller jag på och skriver lite på mitt tal nu fast jag kan inte skriva så mycket nu eftersom jag måste få hjälp av syrran med powerpoint och lite bilder...eller en del bilder som jag måste få med :P en del i klassen läser ju min blogg så dom kommer säkert känna igen några bilder.. men jag ska prata om hur ni andra ska tänka på och vad jag brukar tänka på! =)

byebye F*ckers!

syrran

du kan ju åka med mig hem?



2009-10-13, 13:56:22 URL: http://martintolvan.blogg.se/

Martin

ska försöka tjata till mig så jag får sluta tidigare!



2009-10-13, 16:19:58

Morgan Wahlund

okej, jag brukar inte kolla där :P

70 typ



2009-10-13, 16:36:41 URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Martin

okey det är lite mer än mig men du har ju bloggat lite längre än mig så min blogg kommer nog växa ikapp dig ska du se ;D



2009-10-13, 16:54:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk