Martin i Egypten ! - JAG tar över :D

2009-10-24, 11:20:44 / Kategori: Tolvans Vardag




Tjena :D

It's me Maja :P Nu tar jag över bloggen på två veckor :D:D
Martin är nästan i Egypten nu och ska steka där medans vi fryser ihjälp här :P
Men men vi klarar oss. Jag är Martins klasskompis och jag absolut inga erfarenheter
om att blogga ( förvanad att martin lämna den just åt mig haha ) men ska göra allt så
att ni inte sommnar vid dataskärmen :P
Mina inlägg kommer va om mitt liv, sexuella intresse och mycket annat !
Det kommer säkert nån nya tävlingar, kanske lite naturbilder (men sämre än Martins)
och så ska jag fortsätta med "Veckans sak du inte visste om mig :D"  Så att ni får lära
känna mig bättre ^^ Till varje inlägg tänker jag försöka lägga en tips för bättre sexliv hihi ^^
Hoppas ni blir snälla mot mig :P
Pussar:*

Anonym

låter spännade med sexuella intressen ^^



2009-10-24, 15:26:47



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk