Lika bra att avslöja det!

2009-10-09, 16:32:15 / Kategori: Tolvans Vardag
vissa vet redan och andra kanske har listat ut det?

vissa har tror nog att det har vart reklam men den visar vart mina besökare kommer ifrån! så nu kan både jag och ni se vart mina senaste besökare kommer ifrån...fast jag får lite mer information om er men det tänker jag inte berätta mer om ;D jag ahr försökt print screena några bilder och ni ser att jag har mest besökare från gävle och skutskär! fast jag har ju mer besökare runt om i landet som ni ser på nästa bild...

har även besökare från runt om i landet :P kulkul!

Men idag när jag kollade det så har jag faktis fått besök från utlandet! ;O nån från antalya i turkiet hade vart inne på min blogg och jag känner ingen som är där nu så det var roligt att se att folk har kollat på min blogg som inte är ifrån sverige....eller nån iallafall som inte är i sverige =)


btw ska försöka hinna med veckans sak du inte visste om mig senare för jag har skrivit upp en massa ideer som räcker flera vekor framåt så ni kommer få höra mycket smaskigt dom senaste fredagarna framöver! ;D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk