klartklart!

2009-10-05, 19:16:25 / Kategori: Tolvans Vardag
så nu har jag fixat statistikmätare på min blogg och den finns längst nere i menyn så ni kan inte missa den! den kommer inte funka precis som den ska idag eftersom om det står att jag har t.e.x 10 läsare idag så stämmer inte det för den har ju bara hunnit räkna alla besökare sen jag fixade mätaren på min blogg och kl är ju 19:00 så den har inte hunnit räkna alla som gick in på min blogg innan kl 19:00?
hoppas ni fattar men jag föklarar allt kortfattat!

statistikmätaren kommer inte funka idag för den har inte hunnit räkna alla besöakre! så imorn kommer allt funka!
fattar ni det? aja vänta tills imorn bara =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk