Jävligt förbannad !! >.<

2009-10-26, 18:45:29 / Kategori: Tolvans Vardag
Ingenting för helvete går som det ska idag ! Efter jag skrev min först inlägg har jag tänkt ut andra och när jag precis ville lägga ut den så funka inte internet -.- Sen när den började funka så satte sig mamma vid min data och pratade med sin syrra från Polen tills nu typ >.< Så skulle min kille komma till Hedesunda idag men...nej. Sen ville jag åka till stan men innan jag bestämde mig missade bussen !!! Jävla bussar som går varannan timme...nästa går 20.20 och då blir det för sent !!! Så nu är jag skit arg för jag skulle ju adda en inlägg tidigare och sen tredje typ nu men nej det gick åt skogen. Får ladda min jävla tävling till nästa inlägg som jag vill skriva om typ två timmar (om data funkar då) ! Bara för att avreagera stressen och ilskan tog jag en brun penna och målade min vänster hand på brun så den ser ut som en: förlåt för uttrycket "neger hand" :P
Har en fråga...vad kan man ha för pris till en tävling ? För jag vet inte än va priset blir "/

Ps : En person skrev att jag kunde döda Martin och ta över hans blogg haha :P Shit va Martin kommer bli arg när han kommer tillbaka :p Men jag kan bara säga till den personen att Martin har ofta problem med att stava rätt men han lär sig ^^

stina

en länk till vinnarens blogg, msn eller bdb kanske? :)



2009-10-26, 19:23:20



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk