Idol 2009 fortsätter nuuuu ! xDxD hihi ^^

2009-10-25, 17:12:58 / Kategori: Tolvans Vardag
Haha tycker han som är "presentatör" eller nåt skit på idol alltså han som pratar är jätterolig xD
Jag vet att jag skulle skriva lite om kändisar men det gör jag nog senare ^^ men Idol barn är ju lite kändisar eller hur  :P Jag är kanske dum men jag gillar att kolla på Idol och tycker det är kul ^^ Ska kanske också åka på final med min kompis men bara om Erik ska med :D Så nu har jag erkänt vem jag tycker är bäst :P ERIK !!! ;)

Jag tycker inte han är speciellt snygg nej nej :P Han ju en kille så men han är skit duktigt :P Man kissar nästan ner i byxan när han sjunger :P ^^ hehe :P

Men han är inte den enda jag gillar so much :P CALLE är min andra favorit :P CAAALLLE !

Calle han är skit duktig han också ! Jag tycker han är nästan lite hettare än Erik (shit många kommer nog inte hålla med) Och bästa och gulligaste är att han är så blyg :)
Kollar ni också på Idol ? Det skulle va kul om Calle och Erik skulle va i finalen :P ^^

En sista sak till innan det bli för långt :P En kille skrev till mig kommentar att han älskar sex ! Jag tycker det va jättebra att han våga säga det för jag hatar killar och tjejer som säger att de inte gillar det fast egentligen gör de det! Sex är ju så jävla underbar och bäst med rätt person ^^ Hoppas fler vågar säga rakt ut att de älskar sex :D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk