gammalt eller nytt?

2009-10-14, 20:55:07 / Kategori: Tolvans Vardag
shit jag kollade genom gamla bilder och hittade en del roliga bilder...eller dom är inte så "jätte" gamla för dom är från förra året men ändå?

vilken är bäst? gamla eler nya bilderna??

kolla galsögonen!!! vilken är snyggast? dom här eller..

eller dom här? vi vet nog båda att den här bilden från somras är den snyggaste!

bilden är lite gammal men tänkte visa skillnade på hyn! här är ju en blek sida av mig :O det kommer ju ändras snart!

min bruna sida är mycket bättre och jag kommer bli mycket brunare nu än den här bilden från sverige solen bara?
egypten solen är bara så mycket bättre på alla sätt!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk