finally school ends!

2009-10-02, 17:08:30 / Kategori: Skolan
äntligen fredag och ingen skola på några dagar =D inte för jag har nått emot skolan men ändå..hade ju först prov som gick sådär gissar jag på och jag hade redovisning vid konsert huset som gick bra =) underbart väder!

frost på morgonen som vanligt då?

fina blommor i fint väder

innan våran redovisning så hade en annan grupp det med :P

och sen påväg till konsert huset så träffa jag på några ankor eller änder? den ena bet mig i fingret när jag sträckte fram handen -.-' men det gjorde inte så ont :P

äntligen framme! det var änglarna på bilden som vi redovisade om =) riktig fina och bra utsikt med för där rinner gavleån och konsert huset ligger på andra sidan bara :P

typ nästan hela klassen på bilden för några följde inte med eller var sjuk?

och till sist så ser ni utsikten från änglarna över gavleån =)

btw...ska försöka göra veckans sak ni inte visste om mig snart för jag ska till skutskär efter sju så jag ska försöka hinna med det om jag kommer ihåg =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk