finally home!

2009-10-15, 16:25:53 / Kategori: Tolvans Vardag

slutade ju två och bussen gick ju tjugo så jag fick vänta ett tag..som tidsfördriv så gick jag ner till stan och väntade en stund där för bussen går tidigare därifrån :P
ska väl va med kompisar senare eller så blir det hemma kväll?
skönt att det är fredag imorn och sen på lördag å då äre 1 vecka kvar bara! sen efter resan då jävlar!

här satt jag och väntade på bussen och passade på att sola lite för snart äre ingen sol för jag får leva på egypten solen hela hösten och vintern!

större bild får ni inte se! orginal bilden får ni faktis se imorn då det är dags för veckans sak du inte visste om mig...och den här veckan är det är väldigt specielt inlägg! feel the pain!!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk