:@

2009-10-23, 16:11:27 / Kategori: Skolan
ännu en gång ligger inte lärarna bra till! för gårdagen lyckades dom inte bra med!
och jag känner mig fortfarande inte helt frisk så jag skulle gå hem från svenskan som var sista lektionen och jag kunde ändå inte göra mer!
och när jag sa att jag inte skulle gå på lektionen så vart dom as sur bara för att jag mådde dåligt igår med så jag gick hem men jag gick hem igår för att vi hade några lärare och det var bara FEM personer under sista lektionen -.-'
så jag var tvungen att vara där! men andra som gick fick göra det så jag säger bara att mina lärare inte ligger bra till! skönt att slippa dom ett tag nu så jag kan njuta och slappna av!!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk