.........

2009-10-13, 20:19:09 / Kategori: Tolvans Vardag

har kätn mig seg och trött hela kvällen så jag har inte haft ork att blogga...har ju som mål att blogga minst tre gånger om dagen och jag har ju hållt det bra tycker jag!
men det brukar släppa så jag kommer känna mig pigg imorn och då ska ni se att bloggande blir på topp!

Morgan Wahlund

:)



2009-10-13, 21:45:31 URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Morgan Wahlund

Hur hamnade du på bloggportalens lista? :)



2009-10-14, 00:28:49 URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Martin

om du loggar in på ditt konto på den sidan...sen går du in på att ändra och då ser du till höger att du måste lägga ut en kod för att mäta din statistik så det är bara att kopiera koden och lägga in den på bloggen så kommer din statistik mätas efter en vecka för den måste mäta din statistik i en vecka först för att kunna lägga ut den =)



2009-10-14, 13:01:02



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk