dålig stil!!

2009-10-22, 09:58:17 / Kategori: Skolan
blir tidig bloggning idag igen!
kom till skolan som vanligt på morgonen och när jag kom till min avdelning så var det helt tyst där!
bara några klasskamrater var där men inga andra klasser!
våran matte lärare sa att vi inte skulle få sovmorgon för vi skulle jobba fast alla lärare var på komferans!(stavfel)
men fick reda på att alla andra klasser fick det till halv elva så min klass var den ända som inte fick det ;O
jävla fusk!
sen kom svenska läraren med datorer och sen drog hon med men hon sa att vi skulle få sovmorgon en annan dag?
inte för att jag tror att det kommer hända -.-'
aja är skit irriterad nu!
men kan glädja er med att säga att jag är gävles fjärde största proffsbloggare! ;D

Anonym

herregud..



2009-10-22, 13:51:57

Morgan Wahlund

Äh ;) vad vill du att jag ska blogga om då?



2009-10-22, 15:03:07 URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk