blondinbella lite mulligare??

2009-10-18, 18:28:52 / Kategori: Tolvans Vardag

nu ska jag ändra mig lite när det gäller bloggen! tidigare när jag har hittat nått skvaller så har jag skickat in det till skvaller bloggarna och sällan lyckas jag komma med...så nu kommer jag skriva skvallret på direkten här =D

såg den här bilden på bloggarna på blogaward..äre bara jag eller tycker ni att blondinbella(mörkbrunbella?) har blivit större? har för mig att hon var smalare innan...undrar hur kissie känner när hon träffar alla bloggare? hon verkade ju vara trevlig där men vem vet om hon fejkade det bara elelr om hon är snäll i verkligheten?

aja grattis till foki som vart årets blogg =D värdig vinnare för hon är mer sig själv och är helt enkelt bättre!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk