blablabla

2009-10-01, 11:37:00 / Kategori: Skolan
vart en kylig morgon idag..det var faktis minusgrader när jag gick till skolan så det vart premiär för mössan x) inte för jag har den snyggaste men den duger..skolan har ju flytit på som vanligt fast vi hade muntlig träning på svenskan så vi fick först göra en pjäs kan man säga? och sen så fick vi redovisa vad nått som betyder mycket för än själv och jag hade ju glömtdet men jag mobilen som nödsituation! imorn äre bara fredag så veckan har gått fort =D det ska bli kul att åka till skutskär igen som förra veckan men mamma är orolig att jag busar där? hur omogen tror hon att jag är? och om man tänkerpå det som har hänt mig den senaste gången jag busade?? det slutade ju med rättegång så nej tack! jag har ett bättre liv än att förstöra andras!! önskar fortfarande att det kunde ha vart idag för nu hade jag vågat köfta emot mer än då..

Anonym

Det är väl bra att du har en mamma som bryr sig



2009-10-03, 12:12:33

Martin

jaa? men ibland för mycket!



2009-10-03, 12:25:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk