ännu ett utlänsk besök!

2009-10-15, 19:44:55 / Kategori: Tolvans Vardag

blir lika smickrad när jag ser att det är folk från utlandet som är inne på min blogg fast jag fattar inte hur dom kommer in på min bara?
dom kanske tänker att dom ska kolla på nån fjortis blogg för dom tror ju typ att alla i sverige är blonda och heter inga xD och så kommer dom in på min? poor them!
tolvan är mest känd i skutskär,gävle och stockholm :P har faktis en hel del från stockholm har jag märkt!

Anonym

Du har haft tre utlänska besökare kl 21, två från england och en från tyskland, bravo



2009-10-15, 21:02:51

Martin

såg det men kolla senaste inlägget!

har fått från colombia med ;D



2009-10-15, 21:05:28 URL: http://martintolvan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk