underbar person sökes!

2009-11-19, 21:14:00 / Kategori: Tolvans Vardag

bilden är lite suddig men det står: En söt killes blogg martintolvan.blogg.se

nu undrar jag vem som skrev det där? är inte arg utan jätte glad att nån uppskattar mig och länkar till min blogg! fast jag vill gärna veta om det om ni gör det :P
så om du som skrev dte där läser det här nu kontaktar mig via msn:  [email protected]

anonym (fortfarande)

du är bög. dom flesta hatar din blogg bara så du vet du suger du är ful och hatad.



2009-11-19, 21:57:23

ulla-bella

Jag vill bara säga att jag ÄLSKAR din blogg, du är en helt udda och underbar person, det finns så mycket människor som absolut inte har en aning om hur livet är och fungerar...men det har du, trots att du är så ung. Jag vill bara att du ska fortsätta att vara dig själv, för det är du bäst på. Jag ÄLSKAR verkligen dina naturbilder oxå, arbeta som fotograf kanske kunde vara något för dig ?



2009-11-19, 22:17:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk