Tjena :P Halloween är över :P

2009-11-01, 21:57:56 / Kategori: Tolvans Vardag
Tja :P
Jag skrev inget igår och idag för jag va borta :P Igår åkte jag till stan med 15.00 bussen och där hämtade Robins familj mig för vi alla skulle till hans syrra :) Det va jättekul där :D Vi fick god mat och hade det kul :P Hans andra syrra kom med sin kille och sin son och hans dotter och de va jätteroliga :P Senare på kvällen åkte vi och köpte typ godis och dricka och sen låg hemma i sängen och kolla på massa skräckfilmer ^^ Jag är skit rädd när jag kollar på skräck och Robin skrämde mig hela tiden bara för att jävlas -.-' Mkt senare när vi somnade då vakna jag typ klockan 06.00 och kunde inte sova för jag tänkte på spöker och allt sånt och då fick inte Robin heller sova för jag väckte honom hela tiden ^^ Vid 11 tiden då va han vaken helt vi låg och mys lite i sängen sen gick upp och åt frukost och senare åkte till hans mormor till Valbo :P Vi skulle äta där...hon gjorde skit mkt mat :o och när vi alla åt så mkt då sa hona att vi åt så lite hihi xD Hon är verkligen rolig och snäll :D Vid 17.00 åkte vi tillbaka till Hille och sen åkte jag hem med 20.00 bussen :P Och köpte en triss idag och då vann jag 50 kr så jag tog två triss till för det och då vann jag i en 50 kr igen och så tog jag två till och vann 50 kr till och tog två till och då vann jag inget -.-' :P Tur att jag förlora på det bara 25 spend ^^ Ska köpa en till imorgon :P
Oj kom på en sak imorgon fyller min mamma 36 år hihi xD Och jag måste vakna tidigare en halv timme för ska göra frukost till sängen åt henne ^^ Och efter skolan får hon presenter hihi xD Så det bli en rolig dag imorgon :P Men nu ska jag plugga >.< för vi har prov imorgon -.-' puss :*


anton

du verkade ha en spännande halloween ^^



2009-11-02, 23:04:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk