tips för er som vill bli smal som mig!

2009-11-12, 20:27:42 / Kategori: Tolvans Vardag

det är ju många som har sina dieter för att bli smala?
men tillskillnad från dom som vill bli smala så är jag redan smal! ochvad är hemligheten då?? ska skriva hur jag äter under en dag så får ni avgöra själv om ni ska haka på martin dieten så ni blir smal som mig ;)

frukost: två mackor med antingen ost eller prickig korv och två glas oboy

lunch: lite skolmat för den är så äcklig och på helgerna någon lätt lunch så äter man mer till middag!
och två glas äppel juice

mellanmål(under vardagarna): antingen en eller två mackor med ett glas oboy..bror på hur långt det är till middagen

middag: lite mindre än en vanlig portion och två glas äppel juice..inga grönsaker ever!

mellanmål: två mackor återigen och två glas oboy

Bögjävel

HAHAA... xD



2009-11-12, 21:33:08 URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Martin

haha javet! ;)

kan ju garantera att alla blir smalare av min diet! xD



2009-11-12, 21:40:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk