Tiden rollar fort... för fort ^^

2009-11-02, 18:41:46 / Kategori: Tolvans Vardag
Idag var första dagen i skolan efter lovet...tiden gick skit fort men det va inte så roligt -.-' Jag va skit trött och kände mig så smutsig bara för jag orkade inte tvätta håret i morse :P Typ efter skolan va jag skit stressad för vi sluta 14.40 och jag skulle hinna gå till banken (och där väntar man skit länge) och typ köpa present åt mamma som fyller idag ( grattis till henne !! ) Och till presenten köpte jag en triss till henne för jag ville att hon skulle vinna massa pengar...jag bad faktiskt till Gud igår kväll och i morse för att hon skulle vinna nåt men shit det blev inte ens 50 spend ;( Så nu sitter jag och surar vid data :P

Vet ni va jag är rädd för nu... att Martin kommer typ på söndag och så kommer han fort kolla på sin blogg och det har säkert ramlat ner från fjärde plats :( Han kommer hata mig "/ Men men måste nog ta det...  hejdå !

micke

jaaa tiden går skit fort fast inte när man vill det ^^



2009-11-02, 23:03:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk