näst störst!

2009-11-20, 13:04:37 / Kategori: Tolvans Vardag

tack vare besöksrekordet jag hade igår lyckades jag ta mig upp på andra platsen! så nu är man gävles näst största proffsbloggare ;D
klättrar bara uppåt så snart ligger man etta! och ni ser ju att det inte är så långt kvar tills dess! och vilka ska man tacka för det då?
joo ni! fast det är ju inte lätt att vara mig? får ju ta emot skit från anonyma personer men sånt skit tar jag inte åt mig :P och sen stöttar det flesta mig vilket är skönt och kompisarna behandlar mig lika och allt flyter på bara =)
och sen en till sak kom jag på! ni vet morgan som det vart lite bloggbråk imellan?
han skrev ju att jag aldrig kommer komma ikapp hans blogg...och det är just det jag har gjort xD haha!
kl är 13.02 just nu och jag har 694 besökare medans han har 540 så man kan säga att jag är gävles kändaste icke hetero bloggare ;D undrar hur det kommer vara när man kommer tillbaka till skolan?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk