länkad av storbloggare ;)

2009-11-22, 12:08:46 / Kategori: Tolvans Vardag

för ett tag sen skickade jag en idolbild till apieceofsisters blogg! ett tips att göra det för att få mer besökare ;) men jag reagerade över en del saker!

roligt att höra att dom tror att jag är ett av deras trognaste fan xD jag brukar läsa deras blogg lite då och då så man kan väl inte kalla mig troget fan?
och att jag har skickat ett antal idolbilder till dom? det var en väldigt lång stund sen jag skickade en idolbild till dom sist? och dom verkar komma ihåg mig så bra eftersom man tänker att dom har 13,000 besökare ;) dom kanske gillar mig och min blogg?
och att den var new-moon inspirerad? ni kanske känner igen bilden som min header? tänkte mer på att den var fin men bra att dom tog bilden på ett sånt sätt ;)

tack för länkningen! <3

felicia<3

vad kul att du blev länkad av dom! du förtjänar alla besökare du kan få! :)



2009-11-22, 12:27:21

ebba

tänka sig....fortsätt som du gör så kommer du gå långt!



2009-11-22, 12:33:28

Anonym

Tyvärr tycker jag din blogg är rätt dålig. Dålig grammatik och inget vidare flyt i texten. Läs böcker eller vad som helst, för bättre på att skriva måste du bli om den här bloggen ska kunna bli bra. Sen lär du sluta med alla dessa smilys.. Det förstör hela bloggen så du vet.





2009-11-22, 20:31:35

Anonym

ta bort lite smajlisar när du skriver även utropstecken, du överanvänder dom, bara ett förslag.. blir lättare att läsa då, och mer intressant.



2009-11-23, 11:27:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk