imorn blire jobba kväll!

2009-11-22, 20:25:33 / Kategori: Tolvans Vardag
skönt nu att man har vart ledig i tre dagar! men den här veckan som kommer, kommer bli jobbigare..kommer inte ihåg schemat för hela veckan men imorn jobbar jag emellan 13:30-20:00 så jag hinner blogga innan jag åker iväg! är bara ledig en dag under veckan och det är på fredagen... på lördagen jobbar jag kväll vilket kmr bli jobbigt för det går inga bussar från gårdskär på lördagarna -.- och sen ska jag jobba söndag morgon så det kommer bara bli att man hinner hem och sen vända och åka tillbaka ;O

btw...vikkan kollade igenom mina bilder igår påväg till gävle så hittade hon en bild jag inte visste jag hade ;D

ser ni hur skönt jag hade det efter jag hade badat i poolen ;) vart mycket badande under en dag! först badade man på strande, sen poolen och sist badkaret =D
tur att det fanns mycket skum på bilden då! (A)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk