hiss ... diss!

2009-11-19, 16:17:12 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


Photoshop

vem gillar inte photoshop? ett bra program som man kan ändra bilderna lite hit och dit..fast bilden ovanför är lite överdriven! även om man är nöjd med bilden så kan man ju alltid förbättra den...fast jag har inte använt mig av den på ett tag :P

Gamlingar
hihi kanske inte alla gamligar är trevliga men dom flesta är det! dom är riktigt goa och roliga och man kan verkligen säga att jag har ändrat uppfattningen om dom! lyckas skratta varje dag åt deras skämt ;) nja finns inte så mycket mer att skriva...

Pullface
inte alla som vet vad det är men det är ett program på mobilen där man kan göra pom bilderna helt crazy xD love it! får alltid ett skratt när man gör om bilderna! tänkte visa några exempel så ni förstår ;)



aja mer tänker jag inte visa ;)


Norska bloggar!

försökte att ta mig tillfälle att läsa utlänska bloggar och läste många norska bloggar...totalt ointressant och dom härmar bara sverige med bloggningen! It's a swedish thing you know ;)
man fattar ju vad dom skriver för det är inget svårt språk men det skrivs minsann inget intressant...
kanske ska man börja skriva på norska? för då skulle säkert jag vara största norska bloggaren för det kan inte vara svårt ;)

höstens gråa väder..
gillar hösten i början av september och oktober men när det är november så är alla löv borta och det är bara grått varje dag... så trisst för man mår sämre utan sol men tur det att jag fick en stor dos av det i egypten :P
men snart äre vinter och då blire skiåkning på hög nivå kan jag lova,skridskoåkning och annat skit man gör då!

Ellen

Du ska åka skridskor med mig i vinter:D<3<3



2009-11-19, 17:01:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk