hihi finns ju alltid patetiska personer xD och andra som inte är det!

2009-11-19, 22:16:59 / Kategori: Tolvans Vardag
x2
Skrivet av: anonym (fortfarande)

du är bög. dom flesta hatar din blogg bara så du vet du suger du är ful och hatad.

2009-11-19 @ 21:57:23

svar: ingen idé att lägga ner energi att svara ordentligt på den här -.- alltid finns det ju nån som har problem med mig men ändå så är den anonym (vilket alla fegisar är) och förstår inte att jag är BI! alltså bisexuell! fattar du? troligen inte x)
om min blogg suger så mycket vrf läser allt fler folk min blogg efter erkännandet! har fått hört mycket bra kritik om mitt mod och en bra blogg så du och dina anonyma konstiga ungar är bara avis för att mitt liv är så mcket bättre än eras så därför trackar ni på andras så ni själv ska må bättre!

haha tolvan kan vara psykologisk ibland ;)

och javet själv att jag är skitsnygg och älskad av min familj och vänner vilket säkert inte du vet om :P


ulla-bella om underbar person sökes!:
Jag vill bara säga att jag ÄLSKAR din blogg, du är en helt udda och underbar person, det finns så mycket människor som absolut inte har en aning om hur livet är och fungerar...men det har du, trots att du är så ung. Jag vill bara att du ska fortsätta att vara dig själv, för det är du bäst på. Jag ÄLSKAR verkligen dina naturbilder oxå, arbeta som fotograf kanske kunde vara något för dig ?

svar: och han tidigare sa att jag var hatad? men jag tar ju inte åt mig av kritik så det är bara slöseri med tid att skriva taskiga kommentarer x)
udda kan man nog säga att jag är och det är kul att du gillar min blogg =) sånna kommentarer tar jag åt mig ;)
och kul att du har sett mina naturbilder för jag har inte lagt ut några på ett bra tag!
19 November, 22:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk