hello sweden!

2009-11-09, 16:17:46 / Kategori: Egypten 2009
nu är jag äntligen hemma och tillbaks till bloggandet!
hörde att nån av mina läsare hatade att jag inte kunde stava till faktis medans javet att det stavas faktist xD sorligt! men jag bryr mig om bad comments så det är ingen idé att lägga ner tid på det =D
nu till allvar!

har haft det jätte bra i egypten..finns väldigt mycket att berätta så det kommer komma lite information lite då och då! har inte hunnit lagt ut mina bilder än och jag har inte fått cissis bilder än utan det finns bara syrrans bilder!
tänkte lägga ut lite bilder och sen kommer det komma fler med tiden..


here we have team turbo tekla! fråga inte vad det menas!


såhär vart var det varje dag typ :P

direkt vid vattnet hade vi vårat parasol varje dag =D


mer bilder kommer sen!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk