har ger aldrig upp -.-

2009-11-15, 15:30:41 / Kategori: Tolvans Vardag

haha han försöker göra ett nytt försök att dissa mig och han tror ju att han komemr vinna allt ;)
han är ju såå känd eftersom han har runt 100 besökare bara? men du kan ju alltid drömma om att bli det så du har en bra bit kvar lilla gosse!
för att bli en kändis så måste du ha runt 100 000 besökare om dagen och alla vet ju att det bara finns tre kända bloggare! kissie,kenxa och blondinbella!
jaa du får ju uppmärksamhet för du är så desperat efter det så du skriver skit om andra och plagierar kissies blogg helt och hållet! tror att du kan bli så känd med att fejk provocera xD
japp jag stalkar dig jätte mycket ;O alla har ju märkt att jag har gjort det eftersom vi båda går på samma linje x) stackars unge säger jag bara!
japp min blogg är en fjortis blogg men du fattar ju inte att din är mycket värre om man tänker på alla fejk leende och sminkar sig bajsbrun för du vill inte visa upp din bleka hy ;)
och nej javet att jag inte är proffs på paint men jag har iallafall ett snyggare motiv än din header som är tre bilder som består av ett fejksmile,en ful pose och en suddig bild på dina läppar? ;S
inse! det är tolvan som rules the world!

Bert Karlsson

SNÄLLA! Kan du skriva som normalt folk? Inte fått lära dig hur man skriver i skolan? Stor bokstav i början av mening, TACK!



2009-11-15, 15:55:34

Martin

att du änns orkar bry dig -.- och jag kmr inte skriva stor bokstav i början bara för att du tycker det!



2009-11-15, 16:28:46

olatidman

haha vem fan är det du bråkar med? svara i min blogg ok



2009-11-15, 17:10:48 URL: http://tidman.blogg.se/

martin

tror inte du känner han..



2009-11-15, 17:18:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk