han har nått fel?

2009-11-14, 23:06:02 / Kategori: Tolvans Vardag

nu när man blir allt kändare så finns det ju alltid dom med nått problem! här har vi ett exempel!
ni minns han som skulle kanske bli min gästbloggare? han har fått nått fel i huvudet och eftersom han tror att han dissar mig??
vadå ofta man skriver att man är bisexuell för sina läsare? du tycker det är så töntigt men du kanske sjölv inte har tänkt på att du har sagt till dina läsare att du är gay?? men eftersom du bara tänker på att skryta om att du tror att du är så perfekt och så, fattar du inte det? ;) kanske dags att bli normal?
och jag är inte desperat så jag gillar dig men du har ju så dåligt självförtroende så du får dig själv att tro att alla gillar dig? patetisk! ;)
och att jag är stalker bara för att vi går på samma linje? och att du kmr bli rädd för vi är på samma våning? haha jaa det borde du verkligen nu efter det här! du tror att du är så känd och skryter om att du har stalker fast det är dina kompisar bara?? haha!
och att min blogg är en fjortis blogg? har du kollat på din egen?? posar och photoshopar varje bild för du är så missnöjd med ditt utseende :P
min blogg är mycket bättre än din för du har bara en tråkig design med grått och alla vet att grått är en trisst färg precis som din blogg!
vänta bara så ska du se att det är tolvan som regerar! ;)
det har nu fått en äkta diss av tolvan!

linnea

jääääävla ekl, han ska fan inte få behandla dig sådär !

skit i han, han är absolut inte värd ett skit, ursäkta men nu blev jag jävligt förbannad! :@

piss off, lämna martin ifred !



<3<3<3



2009-11-14, 23:10:12

Alli

Seriöst?

Asså, ofta man liksom skriver sådär och kallar DIG fjortis?

Då har man IQ som en fiskmås(om inte lägre?) om man inte förstår att man låter mer fjortis själv när man skriver så...

Och stalker?

Det är bara patetiskt.. :/ sorligt.. sorligt..



2009-11-14, 23:44:28

Martin

jaa man börjar ju undra om allt står rätt till i hans huvud??



2009-11-14, 23:59:45

sofia

det är bra, jag gillar din attityd! :) <3



2009-11-15, 00:03:38 URL: http://hejsofias.blogg.se/

Martin

hihi ^^ har alltid mina åsikter och står för dom! <3



2009-11-15, 00:22:32

Anonym

Men va fan va dum han är !!! :o



2009-11-15, 11:14:02

Annika

Men gud vilken patetisk människa! Martin, du gjorde något som inte många vågar. Stå på dig!



2009-11-15, 13:50:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk