göd mörgön!

2009-11-15, 13:19:18 / Kategori: Tolvans Vardag
vaknade för en stund sen...kl är bara ett på dagen och jag har redan lika många besökare som jag lyckas få under en dag! och ni kan gissa vad kmr betyda ;) joo besöksrekord =D älskar att ha de!
vart en del som vart sura för det som morgan skrev om mig men jag kan klara av det själv för han är inte så svår ;) men tack för ert stöd! märks att ni läsarna har stöttat mig mycket och det är en stor lättnad för mig <3
håller på och kollar på hitta nemo nu för vi tänkte så mycket på den filmen när vi var utomlands och den är skit rolig film! värt att se om och man älskar ju doris ^^

måste lära mig posa lite bättre på bilderna tycker jag ;)

Lina

haha, älskar doris! :D



2009-11-15, 13:27:07 URL: http://bbrandt.blogg.se/

Anonym

jag älskar doris !!! xD



2009-11-15, 21:44:38



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk