från tredje till andra

2009-11-30, 22:40:24 / Kategori: Tolvans Vardag
när jag kom hem igår så låg jag på tredje plats tack vare dålig uppdatering! nu har jag bloggat på som vanligt och jag kryper upp på listorn..
tänkte visa bilder som är tagen på vid 4-tiden och 10-tiden

såhär såg det ut vid fyra tiden idag..låg på tredje plats och var en bit från tvåan

och vid tio tiden på kvällen låg jag tvåa =D men nu blir det lite matte så försök häng med!

sista bilden är tagen sex timmar senare så vi ska se vem som har fått mest besökare under den tiden..

monia= 38 besökare
jag= 138 besökare
jenniferbergqvist= 86 besökare

alltså hade jag klart mest med besökare under den tiden! så om det fortsätter i den takten kommer jag komma ifatt henne på nolltid ;) fattar inte vrf nån läser hennes blogg?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk