En tuff dag ^^

2009-11-03, 17:46:57 / Kategori: Tolvans Vardag
Tja :P

Idag började min dag ganska segt...för jag hade så mysigt unde täcket så jag orkade inte vakna :P På bussen satt jag bredvid Sune och vi typ patade lite om svininfluensan sprutan :P Idag har min syrra tagit den och hon lever fast har ont i armen xD Första lektionen hade vi engelska och det va så jävla segt...även David och Albin (som alltis pratar mest) va tysta :o alla typ gäspade bara :P Sen va det svenska och de so ville hålla tal för hela klassen fick göra det idag :P Men det va typ 6 personer som va borta så det kändes som halva klassen ^^ Och David berätta spännande om hjälmar heh :P Sen Annalie om rädsla ( jag tycker nog att hon bäst), sen var det Anisa och hon prata om en rappar som blev muslim och det va jätteroligt när hon prata och hon typ kollade hela tiden på mig så det kändes att hon snackade med mig :P Sen berätta Albin om typ två alternativ i livet man kan ta/välja och jag trodde först att eftersom jag är lite mongo så skulle jag va i den alternativen B men jag klara mig faktiskt i A hihi :D Sen skulle Emma Petersson berätta nåt spännande men tiden gick ur :P Lunch va äcklig :P Matte tråkigt :P Och idrott var kul som vanligt tyckte jag. Vi va bara 9 stycken som va med och idag tycker jag faktiskt att läraren tog all min energi ur mig...jag kunde knappt gå efter lektionen :P Så va min dag typ...hemma åt jag och kollade på Americnas faniest home videos och nu sitter vid data ^^ Ska kanske göra nåt snart :P
Hoppas att jag ska ha mer kommentarer och besökare ^^

Isla och jag <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk