gästbloggning var det här! :D

2009-11-17, 23:39:16 / Kategori: Tolvans Vardag
Hejsan allihopa! :D
Nu är det "gästbloggaren" som skriver! Som ni har längtat! Haha, nerå... :)

Jag som skriver heter iallafall Lina, och ja, jag har världens sämsta fantasi... Haha! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på att skriva om. ;)

Martin tvingade mig att lägga ut en bild (haha), så såhär ser jag ut:



Kan ju börja med att berätta att jag, precis som Martin, går på omvårdnadsprogrammet i Gävle. Fast vi går inte i samma klass... Det är ju lite synd faktiskt. ;) Och ja, den här veckan har alla omvårdnadsettor praktik på olika äldreboenden. Det är faktiskt jätteroligt. Jag är på en demensavdelning i Valbo, där det bor ett tiotal góa tanter och gubbar. Jag har inte hunnit göra speciellt mycket än, men det kommer antar jag. :) Har fått hjälpa till att mata några stycken, men annars har det mest varit en massa flummiga pratstunder med gamlingarna. Höhö! Men det är ju trevligt det med. Har hunnit få en massa fina komplimanger! :)

Ja ni, ni kanske undrar hur jag och Martin känner varandra? ;) Det är en lång historia... Nejdå... :) Men det var såhär, att vi fick kontakt på BDB någon gång nu i somras. Det visade sig sen att båda skulle börja gå Omvårdnadsprogrammet... Det var ju riktigt trevligt! ;) Och ja, sen dess har vi väl haft en del kontakt och så och jag tycker Martin är en grymt härlig kille... Sen får ni fundera vidare på det där själva för nu måste jag sova. ;) Jag ska börja jobba klockan sju imorgon bitti, så det gäller att vara pigg då... Blir en lång dag imorgon, med både jobb och gym på Korpen i Gävle. Såååå nice! Har inte tränat på hur länge som helst... :)

Ojsan, känns som att det här blev ett riktigt långt inlägg, men det får ni stå ut med! Haha.. :) Men ni får ha det så bra allihopa. Kika gärna in min blogg här... ;) Kramisar! <3


//Lina



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk