Datakunskap -.-'

2009-11-05, 13:30:14 / Kategori: Tolvans Vardag
Tjena :P
Nu sitter man på datakuskapet och gör absolut inte det man ska :P Alla är typ inloggade på facebook hihi busiga kamrater ^^ Som ni har säkert märkt så har Martin laddat ett inlgägg igår och han typ skrev ingen kommentar eller nåt till mig så det betyder att han är skit sur på mig >.< han kommer hata mig :(
Idag har jag hållit mitt tal :P Skulle hålla för hela klassen men jag fegade ur :$ Jag berätta för halva klassen istället :P ^^ Det gick ganska bra tycker jag fast det blev lite kort för jag typ glömde berätta vissa saker "/ Jag har lyssnat på andra i tisdags och idag som höll sina tal och än så länge tycker jag att Emma.P., Lisa, Anneli och Hanna.L. var bäst !! Grattis till er !! :D Men alla andr ava grymt duktiga också fast när jag lyssna på deras tal så blev jag ganska rörd ;) hihi xD Och en sak till...min eller bloggens statistik har höjds ganska mycket nu bara för skolan började och jag tror faktikst att mina klasskamrater kollar lite på bloggen då och då :P Tack för det !

  Birger Forsberg ! Min kompis :) Jag höll tal om honom idag :P

hannaa

men det gick bra för dig :) du va duktig



2009-11-05, 13:34:35

emma P

Jag som ville höra ditt tal!



2009-11-05, 13:48:15



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk