badat i båårlänge!

2009-11-14, 18:08:21 / Kategori: Tolvans Vardag
har martin dött? för han har inte bloggat på hela dagen ;O
han kanske skiter i bloggen?? shiit vart är han??????

kom nyss hem från borlänge för jag har badat där med alla kompisarna ;)
vet att det har vart dålig uppdatering men jag är inte som kissie som skiter i privatlivet och sätter bloggen först?
åkte kl9 så jag hann inte blogga innan och kom precis hem nyss!


emma och ellen i bilen påväg dit :P

det snöade på mycket där kan jag lova!

behövde inte fixa till mig så mycket för morgonfrillan påminner mycket om min vanliga frilla ;)

hade tråkigt i bilen så jag lekte lite emd tuggummit! haha x)

finally there!

sammanfattning  av gänget + några till! aha ellen om emma gillade att posa framför kameran! dom ville ju så gärna vara med i min blogg ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk