allt gick fel!

2009-11-27, 14:01:46 / Kategori: Tolvans Vardag
som ni ser så har jag en ny design
jag skulle ha en helt annan design men det gick bara fel och jag fick inte tillbaka min gamla design heller..så jag avr tvungen att ta till nån design fort så då vart det denna juldesign! får ha den en stund nu och jag har mycket att fixa så ni behöver inte bry er om dom små felen som hittas, för det kmr fixas
har ju en till blogg som väldigt få känner till..och där kommer jag fixa med designen så allt blir bra där och sen kopiera över den

.....

du behöver inte stressa med den nya designen! den är fin som du har nu så du behöver inte byta först efter jul ;D



2009-11-27, 14:50:30

klara

jag gillar verkligen din nya juldesign :P

man får mer julkänsla och man blir glad att vara inne på din blogg för du är en sån underbar person <3



2009-11-27, 15:03:05

Cissi

Jag tycker juldesignen va skitsnygg! Ha den tills efter jul! =D



2009-11-27, 16:32:48



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk