svar på frågorna del 2

2009-12-29, 15:46:06 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar

tänkte svara lite på frågorna kring bloggning och så..

gillar din blogg för du är modig som vågade gå ut med din läggning!
har även följt hur dte har gått för på bloggportalen listan i gävle och märkt att du har sjunkit. varför?

svar: okey tack =) nyligen var jag ute på min apu i fem veckor..det gjorde att jag inte hade så mycket tid för att blogga och då valde jag att ha bloggpause! då sjönk jag mycket men nu är jag påväg upp och snart ligger jag tvåa i gävle...inte dumt va ;)

har märkt att det har varit mycket bråk mellan dig och morgan.
varför bråkar ni så mycket?
och du ska veta att jag står på din sida :)<33

svar: japp...jadu..vill inte snacka en massa skit för då blir det väl mer bråk -.- bra att du valde den rätta sidan då ;)

kom på många frågor men har typ glömt allt xD
din blogg är ju relativt stor.
har du märkt nån skillnad i klassen? asså har någon behandlat dig annorlunda för din blogg?

svar: typ alla i klassen fjäskar för mig så dom kan synas i min blogg! haha nej skojja bara x)
det är ingen skillnad alls förutom fler personer glor på mig nu än innan och det kan maja intyga!! antar väl att många från polhem läser min blogg ^^

din design är jättesnygg?
har du gjort den själv eller anvönd den från en annan sida? isåfall vilken?? :)

svar: tack :) nej den har jag fått från en annans blogg...den jag har nu är från tescho.se och min nya design kommer från jessicalillsmeds.se

varför bloggar du igentligen? och har du några tips för nybörjare att bli större? :P

svar: från början så var det för att kändisskapen och för att skriva av mig för jag brukade inte prata ut så mkt...nu har bloggande blivit mer som ett beroende men dte är fortfarande kul! roligare att skriva nu när man har 200 som kollar vad man skriver än 20 som innan -.-

hur länge tänker du blogga? :)

svar: så länge jag har lust/ork :P

kan inte du skriva mer skvaller om dagarna? :)

svar: joo har tänkt börja skriva mer sånt =)

varför har du int mer gästbloggare?

svar: svårt att hitta folk bara! men kontakta gärna mig om du vill göra det =)

vilka bloggar läser du :)

svar: kissie,foki,dessie,hotgossip,fs,apieceofsisters,felsms,tescho,jls.

brukar du använda photoshop?

svar: jaa ibland använder jag photoshop lightroom

vart har du hitta alla dina designers

svar: google och bloggportalen hittar du många fina designbloggar

om din blogg blir jättestor, hur kommer du vara då? provocera mycket eller inte?

svar: provocera lockar ju mer folk men jag vill samtidigt vill jag inte bli hatad!

får du höra mycket skit om dagarna i verkligheten och bloggen?

svar: det kommer i perioder då jag får höra skit..aldrig i verkligheten för det är ingen som vågar ;)
det bror också på vad jag skriver som kan uppröra folk ibland!

hur har bloggen påverkat ditt liv??????

svar: inte så mkt men det har fått mig att inse att det händer mer i mitt liv än avd jag tror och bloggen ahr förändrat en del av vardagen som har gjort att jag har fått nya vänner samt ovänner


Majsan <3

Ja klart jag kan intyga för det är jävligt många som glor på dig :P ^^ Förresten hahah rolig video i "saker ni inte visste om mig" hahahaha xD



2009-12-29, 22:02:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk