sammanfattning!

2009-12-16, 16:18:29 / Kategori: Tolvans Vardag
det har ju hänt lite medans jag hade min bloggpause så jag ska sammafatta vad som har hänt..

var på begravning av min farfar!  R.I.P <3

det har snöat mycket vilket betyder att det är snart dags för mig att åka skidor =D

var på sjukhuset igår för att jag skulle bränna näsan..det var SJÄTTE gången jag var där så nu får det vara nog!


sen har jag sammarbetat med en massa företag som är villig att betala för en massa saker (kommer in mer på det sen)...ni får tro vad ni vill men beviset är att ni ser reklam från bubbleroom men jag ska förklara allt snart

mia

du tjänar väl pengar på din blogg nu när du har reklam? :D



2009-12-16, 16:29:44

^^

bra att du har börjat blogga igen! ska läsa den varje dag och jag tycker det är bra att du börjar få in pengar så du kan förbättra bloggen



2009-12-16, 16:43:53



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk