nattbloggning

2009-12-23, 01:08:34 / Kategori: Nattbloggning
kl är 1 på natten och jag börjar känna mig som en nattuggla för jag är lika pigg som jag är på dagen!
imorgon är det julafton men det känns inte ett dugg om du frågar mig?
snart ryker även juldesignen ut för jag börjar tröttna på allt julskit, och jag hoppas nya designen kommer bli bra och gör sjävla bloggen intressantare. det går iaf bra för mina videoinlägg..gick in och kollade lite hur många som hade kollat på videon och populärast var självklart svanattacken! men det hade jag räknat med ^^

fick även lite klagomål för att inte ha filmat dom bästa på talangjakten! och jag har faktis en förklaring...
bussarna till g-skär går bara en gång i timmen och jag pallade inte sitta en timme extra på sunkiga rotskär så vi drog iväg för att hinna med bussen, och då fick jag inte med alla från talangjakten.
ville se vinnaren för den kom en stund efter vi hade dragit men det är inte världens under gång..


haha fick ihop en litet inlägg ändå

stort fan

designen kommer bli bra ska du se ;)



2009-12-23, 01:17:02

Anonym

God-Jul och gott Nytt År till Gårdskärs mysigaste personlighet, keep on rocki´n

hälsningar Ulla-Bella



2009-12-23, 11:31:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk