hiss/diss-tema mig!

2009-12-27, 17:53:45 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


Mina Naturbilder!

mina naturbilder är något jag kan skryta om! fast dom kommer bli ännu snyggare snart med en bättre kamera ;) alla har inte talangen som jag ^^

Min Nya Design

nu får ni se hur min nya design kommer se ut..fast menyn kommer inte sitta uppe i headern och jag ska fixa lite mer så den blir bättre!
måste ju få bort juldesignen nu när det är över?

Mina Ögonfransar!!!

dom är för långa,fula,och helt enkelt inte passar mig?
tjejer hade nog uppskattat dom mer än vad jag gör!

fula ungar som skriver dryga kommentarer!

fattar inte varför folk lägger ner tid att skriva onödiga kommentarer?
serisöt! tror ni jag tänker sluta blogga bara för att ni skriver det?
haha!!! xD
nått jag tar åt mig därimot är kommentarerna som skriver snälla saker å så. sånt uppskattas mycket!
men ni kan ju såklart fortsätta med era dryga kommentarer om det får er att må bättre ;)

hanna

gilalr dina naturbilder men hatar dom hemska fjortisarna som skriver massa skit! -.-



2009-12-27, 18:10:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk