en present,två snyggingar, ett stort farväl!

2009-12-17, 16:45:55 / Kategori: Tolvans Vardag
jaa idag var det sista dagen jag var på vallongården avd J!
det var inte det roligaste att lämna jobbet nu men nu är jag eldig i tre dagar och sen blir det två skoldagar..
men jag har iaf sagt farväl till alla nu och jag har blivit erbjuden att kunna jobba där under sommaren eftersom då är det lite med personal.
fick en avskedspresent som jag glömde med min matdosa med -.- men jag ska tillbaka dit på måndag och hämta den

 här är ida som avr en av tre som jag var mycket udner dom här fem veckorna!

linda här! (bilden är tagen från facebook)

annika och ida...annika var min handledare men jag avr lika mycket med dom andra.
dom är super trevliga där så jag kommer på återbesök snart ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk