det händer inte mig!

2009-12-20, 21:37:08 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar



jag tar åt mig av dålig kritik!

 jag tar åt mig det ni säger och försöker göra allt ni säger eftersom det är ni läsare som styr min blogg!


jag blir bonde på heltid och flyttar aldrig till någon stad

jag flyttar aldrig ifrån g-skär och skiter i att jobba utan istället blir bonde och får försörja mig själv..

jag bryr mig inte om min naturbildstalang

jag bryr mig inte om min talang för foton så jag tar inga mer bilder och släpper taget helt om det!







detta kanske händer i eran värld men inte i min! ;)


!

du får verkligen inta sluta ta naturbilder!

dom är jättefina <3



2009-12-20, 22:04:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk