ännu ett desperat försök att dissa mig x)

2009-12-22, 01:03:40 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


svar: HAHA! du känner inte mig (vilket märks).  jag bär nästan aldrig den där frisyren utan det var bara en kort period innan jag gick ut på APU. och jag behöver ingen frisör (till skillnad från dig) för att fixa min frisyr ;)
vi båda vet att jag inte ser ut som tolv men du försöker bara dissa mig som alla andra försöker varje dag..så du är bara en i mängden!
och det roliga är att jag blir glad när folk försöker dissa mig för då märker jag hur patetiska människor kan vara x)
och det där med "molgan"...du märkte väl att jag skrev det två ggr? små retas bara men om du har vart uppmärksam så är inte jagd en ända som gör det ;)
antar väl att du är en av hans fjortis kompisar som han kan säga att ni stalkar han?
kl är 1 nu och jag är fortfarande vaken! är du det?

hare bra! för det har ja ;)

SOMEONE

Haha att du ens bryr dig. Om du nu är så vuxen så skulle du inte ens ha brytt dig om hennes lilla kommentar.

Men jag menar, moget att skriva ett svar på hennes kommentar och lägga upp det på din blogg? ;S Hööö

Väx upp



2009-12-24, 00:09:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk