YEAH! =D

2009-08-30, 14:16:46 / Kategori: Tolvans Vardag
äntligen nu funkar min statistik igen :P ni vet ju skvaller bloggen falsk sanning? addade hennes msn och jag har pratat med henne på msn å så och nu funkar min statistik igen tack vare henne för hon sa att man skulle rensa cacher minnet  och nu funkar allt fast statistiken är lite annorlunda nu och nu fick jag se hur många besökare jag och jag hade nästan besöksrekord när jag skulle berätta lite hemliga saker så nu vet jag att ni verkligen gillar sånt x)


den är så låg nu tack vare det är på dagen bara och ni ser att den var låg ett tag men gick upp sen igen, vill ha den där uppe alltid =) och ni ser i det inringade området att jag har pratat med FS och malin med x'D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk