That's Me ;D

2009-08-18, 20:26:32 / Kategori: Tolvans Vardag


Tycker bilden passar mig men inte helt x) för jag vet igentligen inte allt om att blogga men en del har jag börjat lära mig och jag fortsätter att försöka själv lära mig det x) jag bloggar ju ofta men jag får inte så mycket resultat för det.... för jag har inte så mycket besökare om man jämnför med dom andra bloggarna och javet inte vad jag ska göra för att få mer besökare??? har ju gjort reklam på bdb och det har ju lönat sig lite och jag kan ju inte göra reklam hela tiden och jag frågade ju er tidigare i ett inlägg vad ni tycker jag ska skriva om för att ni ska bli mer intresserad men då fick jag bara en kommentar så nu gör jag ett nytt försök och jag tycker alla som läser det här ska kommentera vad ni tycker är det roligaste att läsa om i en blogg!!! =)<3

Närstående

Bloggen är väl till för att skriva vad man gör och tänker, som en dagbok. Du får göra mer reklam för dig själv och vilka vill du ska läsa din blogg? Kompisar, klasskamrater,familjen eller släkten?



2009-08-19, 08:02:34 URL: http://martintolvan.blogg.se/

Anonym

det är ju det jag gör typ... känns tjatit att göra det på bdb... vill typ att alla ska läsa min blogg inte bara dom jag känner =)



2009-08-19, 10:34:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk